W firmie Akant trwa proces cyfryzacji. Od 27.09.2021 Partnerom Handlowym firmy Akant zostanie udostępniona nowoczesna platforma biznesowa, która ułatwi codzienną współpracę.
Rok 2021 w Akant stoi pod znakiem rozwoju Działu Handlowego. Wsłuchiwanie się w potrzeby Klientów oraz analizowanie rynku wskazało, że czas na zmiany i unowocześnienie aktualnego systemu obsługi dystrybutorów marki Akant.
- Ostatnie miesiące to czas intensywnych prac nad wdrożeniem nowych narzędzi, które powstały dzięki kooperacji Działu Handlowego oraz Działu IT – tłumaczy Dominik Tuszyński, Dyrektor Handlowy Akant. – Jesteśmy w trakcie implementacji nowoczesnego systemu ERP i programu magazynowego WMS, ale także rozpoczynamy wdrożenie rozbudowanej platformy biznesowej dla Klientów.
Nowa platforma ma ułatwić komunikację i rozmaite procesy pomiędzy Klientami, a Działem Handlowym. W pierwszej fazie wdrożenia umożliwi, m.in. składanie zamówień, weryfikowanie ich statusów oraz udostępni opcję wglądu we wszelkie rozrachunki i faktury. Dzięki niej Klienci będą mogli prowadzić interakcję z firmą Akant także poza godzinami pracy Działu Handlowego. To jednak nie koniec. Dominik Tuszyński zapowiada, że system będzie stopniowo rozbudowywany.
- Z każdym miesiącem, wsłuchując się w uwagi i sugestie Klientów, będziemy rozwijać nasze narzędzie, żeby sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających Partnerów – tłumaczy Dyrektor Handlowy firmy Akant – Zależy nam, aby system był intuicyjny w obsłudze, a jego funkcjonalność odpowiadała wszystkim potrzebom naszych Kontrahentów.
Transformacja cyfrowa w Akant to jednak nie koniec zapowiadanych zmian. Dominik Tuszyński informuje, że firma nie spocznie na laurach i w planach ma kolejne inicjatywy.
- Mogę obiecać, że to tylko początek pozytywnych zmian w Akant – dodaje Dyrektor Handlowy – Mamy ogromne ambicje i wiele planów na rozwój. I co najważniejsze – chęci, by je realizować.